Türkiye'nin tüm dünyayla birlikte Covid-19'a karşı sürdürdüğü mücadelede yerini alan özel sektör kuruluşları, krize rağmen satışlarını artırmayı başardı. Crakers Pizza Genel Müdürü Ahmet Sait Tütünci; "Sezon boyunca yükselen bir eğilim görüldü ancak bu önceki yılın yaz aylarına kıyasla daha agresif değildi. Pandeminin olumsuz etkileri hazır gıda sektöründe en az pizza sektörünü etkiledi." dedi.YENİ ÜRÜNLER YENİ SATIŞ TEKNİKLERİTütünci, pandemi süresince salgınla mücadelede yeni satış yöntemleri ve yeni ürünler geliştirildiğini belirterek şu bilgileri verdi; "Menüler ve kalite yönetim sisteminde üretim ile ulaştırma kısımları neredeyse tamamen revize edildi. Buna göre personele yeni eğitimler verildi, neredeyse temassız üretim ve teslimat sistemi oluşturuldu."BÜYÜK AİLELER BÜYÜK MENÜLERE YÖNELDİKoranavirüsle mücadelede yeniden karantina sürecine hazır olduklarını belirten Crakers Pizza Genel Müdürü Ahmet Sait Tütünci, tüketicinin ürün tercihlerinde de önemli değişiml... Devamını okumak için ve tanışmak için Hemen Kayıt Ol
- Para içinde yüzen Nusret Gökçe'nin çok çalışmaktan elleri nasır bağladı
- Kilise bile kurduran kraliyet gelinleri
- "Doğumdayken, eşim başkasıyla düğün yaptı" Esra Erol stüdyoda çıldırdı!
- Cem Yılmaz'ın ilk dizisi Erşan Kuneri'nin detayları belli oldu
- Gupse Özay ve Barış Arduç bebek sorusunu yanıtsız bıraktı
- Çukur'da baba kızı canlandıran Öner Erkan ile Ece Yaşar'ın aşk yaşadığı iddia edildi
- Ünlülerin Kuaförü Ünal Demir'den 2020 Saç Trendleri veya Tüyoları
- Hem yeni mekânında hem internette...