Oyunun cinsiyeti yok!

Bugün 12-15 yaş aralığındaki çocuklar, ne tamirci Super Mario'yla mantar arasındaki derin bağı bilir ne de bir atari salonunda son jetonunu yutan makine önünde ağlamıştır.

Bugün 12-15 yaş aralığındaki çocuklar, ne tamirci Super Mario'yla mantar arasındaki derin bağı bilir ne de bir atari salonunda son jetonunu yutan makine önünde ağlamıştır. Oysa bahsettiğimiz bu yaş aralığı bugün Türkiye'deki milyonlarca oyuncunun önemli bir kısmını oluşturuyor. Yakın geçmişte hayatımızda var olan, konsol, Atari, Gameboy ve Pac-man, Space Invaders gibi basit görselli oyunlar yerini bugün koca bir endüstriye bıraktı.Teknolojinin son 20 yılda hızla gelişmesiyle evrim geçiren video oyunları, süreç içinde oyuncuların da alışkanlıklarını değiştirdi. Hatta artık eski sayılabilecek yeni kavramlar yarattı; e-spor, oyun turnuvaları, oyun yayıncılığı... Şimdilerdeyse göz ardı edilemeyecek bazı değişimler, dünyada olduğu gibi Türkiye'de de 'oyun'un kurallarının yeniden yazılacağına işaret ediyor...85 oyun firmasının Türkiye'deki yetkili satıcısı olan Oyunfor, ülkedeki oyuncuların alışveriş verilerini inceleyen bir rapor hazırladı. Bu rapora göre 'en çok oynanan... Devamını okumak için ve tanışmak için Hemen Kayıt Ol